ancic
CONTACTLINKS
 
1
1

Proiectul LOGIN - Atelierul de evaluare a activităţii Centrului de Informaţii pentru Autorităţi Locale

Obiective :     analiza a ceea ce s-a realizat până acum în cadrul proiectului LOGIN şi identificarea căilor de creare a susteinabilităţii Centrului de Informaţii pentru Autorităţi Locale

Miercuri, 7 iunie 2006

18.00 – 19.00       Înregistrarea participanţilor, prezentare
19.30                                      Cină

Joi, 8 iunie 2006

10.00 – 10.30      Prezentare proiect
10.30 – 11.30      Prezentare stadiu de implementare proiect; documente existente
11.30 – 12.00      Pauză de cafea
12.00 – 13.00      Prezentare activităţi întreprinse până în prezent; realizări şi obstacole
13.00 – 14.00      Prânz
14.00 – 16.00      Analiza rezultatelor obţinute până în prezent în cadrul proiectului; comunicarea cu asociaţiile; promovarea Centrului
16.00 – 17.30      Identificarea activităţilor viitoare; susteinabilitatea Centrului
19.00                  Cină

Vineri, 9 iunie 2006

09.00 – 10.00       Prezentare Manual de instruire pentru noii aleşi locali (consilieri)
10.00 – 12.30       discuţii pe capitole; identificarea modificărilor ce trebuie aduse manualului
11.00 – 11.30       Pauză de cafea
12.30 – 13.00       Încheierea atelierului
13.00                   Prânz



Acord de parteneriat

ANCIC si IPP au semnat, in luna martie, un acord de parteneriat care are ca scop implementarea proiectului "Indicatori de performanta in Administratia Publica Locala", proiect finantat de Ambasada Marii Britanii la Bucuresti.


Vezi continutul protocolului aici.


Dana Stanculescu - Secretar ANCIC



INA lanseaza Programul de Formare Specializata destinat functionarilor publici de conducere, pentru anul de studiu 2006

Institutul National de Administratie  lanseaza Programul de Formare Specializata destinatfunctionarilor publici de conducere, pentru anul de studiu 2006.Programul se adreseaza functionarilor publici de conducere din cadrulautoritatilor si institutiilor publice centrale si locale, persoanelor care ocupa sau care ar putea ocupa functii de conducere în cadrul autoritatilor si institutiilor publice centrale si locale.

Prin structura sa, programul vizeaza dezvoltarea competentelormanageriale ale functionarilor publici de conducere, în scopulgestionarii eficiente a activitatilor specifice posturilor pe care le ocupa, cu accent pe specializarea în domeniile: Guvernare Moderna si Dezvoltare Locala si Managementul Afacerilor Publice Europene. Totodata, programul îsi propune sa formeze functionari publici pentru o cariera manageriala în administratie publica, care sa contribuie la dezvoltarea unui serviciu public performant în România.

Pentru mai multe detalii contactati INA prin:
Raluca Ivanescu, Director cabinet Director General
Institutul National de Administratie - INA
Mobil: 0729-550.453
E-mail: raluca.ivanescu@ina.gov.ro
www.ina.gov.ro

Dana Stanculescu - Secretar ANCIC



 
cerc ARHIVA STIRI
 
Cauta în site: