Asociația Națională a
Centrelor de Informații
pentru Cetățeni
EVENIMENTE

 

GRASP si ANCIC definesc standardele de performanta ale Centrelor de Informare Cetateneasca
- 25 - 27 februarie 2004 -
Bucuresti

Centrele de Informare Cetateneasca si Departamentele de Relatii Publice ale administratiilor locale constituie interfata dintre administratii locale si cetateni. Obiectivele acestora constau în furnizarea catre cetateni a unor servicii de informare si asistenta, prin aplicarea unor proceduri standard prevazute în Legea privind liberul acces la informatiile de interes public si Legea privind transparenta decizionala în administratia publica.

Pentru cresterea performantelor Centrelor de Informare Cetatenesti din România, în perioada 25-27 februarie GRASP împreuna cu ANCIC a organizat trei întâlniri ale grupului de lucru si au elaborat proiecte pentru un numar de produse menite sa sprijine CIC-urile, cum ar fi Catalogul National, Ghidul Operatorilor, software dedicat, Standarde de Performanta pentru CIC-uri si Standarde de Performanta pentru ANCIC.

Produsele finale vor fi distribuite în toata tara prin intermediul retelei ANCIC si al birourilor regionale ale GRASP.

Elaborarea standardelor de performanta pentru un departament al administratiei locale constituie o premiera în România. Aceste standarde vor determina aparitia unor ameliorari semnificative la nivelul serviciilor prestate catre cetateni si vor crea noi servicii comunitare pe baza reactiilor si doleantelor cetatenilor.

[ evenimente]