Asociaţia Naţională a
Centrelor de Informaţii
pentru Cetăţeni
EVENIMENTE

 

Seminarul "Centrele de Informatii pentru Cetateni - solutia pentru o buna comunicare între administratia publica si cetateni "
- 20 iunie 2002 -
PITESTI

Pe data de 20 iunie 2002 a avut loc, in Sala de Sedinte a Primariei Municipiului Pitesti, seminarul "Centrul de Informatii pentru Cetateni-solutia pentru o buna comunicare între administratia publica si cetateni".

Scopul seminarului a fost acela de a sprijini autoritatile locale în înfiintarea de noi Centre de Informatii pentru Cetateni.

Obiectivele propuse :

Seminarul a fost sustinut din partea ANCIC de:

- d-na Elena Tintila Neacsu - Director DAPL la Primaria Municipiului Pitesti, membru in Comitetul Director al ANCIC
- dna Colfescu Monica - Coordonator CIC, membru in Comitetul Director al ANCIC

La seminar au participat un numar de 22 persoane reprezentanti din comune, orase si municipii din judetele Arges, Teleorman, Dambovita si Valcea:

Nume si prenume

Institutia

Functia

Mateescu Mihai

Primaria Govora

Primar

Badita Constantin

Primaria Govora

Secretar

Dinu Doinita

Primaria Pucioasa

Sef A.P.L.

Negoi Mariana

Primaria Curtea de Arges

Consilier C.I.C

Burtan Emil

Primaria Turnu Magurele

Sef Birou Relatii Publice

Balanica Cosmina

Primaria Rucar

Agent agricol

Ghica Dumitru

Primaria Rucar

Primar

Dumitru Ion

Primaria Albota

Primar

Paraschiva Cristina

Primaria Albota

Secretar

Enescu Cristina

Primaria Campulung

Asistent Programe

Ivascu Oreluta

Primaria Rucar

Referent

Marian Avram

Primaria Dambovicioara

Secretar

Catoiu Gheorghe

Primaria Dragoslavele

Referent

Cotenescu Maria

Primaria Stoienesti

Agent agricol

Stoican Miron

Primaria Stoienesti

Referent

Vatasescu Elena

Primaria Cetateni

Referent

Mercan Anton

Primaria Cetateni

Agent agricol

Guta Florentina

Primaria Pitesti

Consilier C.I.C

Paun Rodica

Primaria Pitesti

Consilier C.I.C

Cioana Tita

Primaria Pitesti

Referent

Badea Elena

Primaria Pitesti

Referent

Cotovanu Irina

Primaria Pitesti

Referent

Agenda seminarului

9.00 – 9.30

Deschidere. Regulile intalnirii. Prezentarea obiectivelor si a agendei. Centrul de Informatii pentru Cetateni – concept, necesitate, infiintare, bariere.

9.30 – 10.30

Notiuni de baza despre Centrul de Informatii pentru cetateni; necesitate, management; suport informatic

10.30 – 10.45

Pauza de cafea

10.45 – 11.15

Accesul la informatie in contextul actual

11.15 – 12.15

Infiintare CIC – etape. Bariere si solutii in infiintarea CIC; brainstorming

12.15 – 13.30

Pauza de pranz

13.30 – 14.30

Vizitare CIC

14.30 – 15.00

Compararea modelului cu realitatea

15.00 – 15.30

Elaborarea planurilor de actiune

15.30 – 16.00

Prezentarea planului de actiune pentru infiintarea unui CIC

16.00 – 16.30

Evaluare; concluzii

Seminarul a fost structurat astfel:

Raport intocmit de dna. Elena Tintila Neacsu -Director DAPL la Primaria Municipiului Pitesti, membru in Comitetul Director al ANCIC

[ evenimente]