Asociația Națională a
Centrelor de Informații
pentru Cetățeni
MANUALUL
CIC

Capitolul II . Crearea unui Centru de informații pentru cetățeni


[ inapoi ]


Exemple

Aceasta scrisoare a fost trimisă de către Consiliul Județean Ialomița către membrii aparatului propriu. Este un exemplu pentru modul în care puteți obține sprijin din partea serviciilor de specialitate pentru personalul CIC-ului :

Stimate coleg,

Ați aflat de noul proiect privind relația instituției noastre cu publicul? Dacă nu, vă facem cunoscut acest fapt deosebit de important și interesant !

În cadrul instituției noastre se proiectează un centru de informații pentru public, un loc agreabil, în care orice cetățean să primească, rapid și eficient, informații despre activitatea consiliului și a delegației permanente, să-și rezolve problemele pe care le are cu serviciile de specialitate ale Consiliului Județean.

Tot aici, cetățeanul va avea ocazia să depună plângeri și cereri, să ne ofere informații despre viața publică. să ne sfătuiască asupra modului de rezolvare a diverselor probleme ale comunității.

Apariția centrului de informații vă va bucura. Veți avea mai mult timp și mai multă liniște pentru munca dumneavoastră.

Dar mai ales, vom fi cu toții mai utili cetățenilor, iar administrația, mai aproape de ei.

Și încă un lucru important. Aveți idei pe care să ni le împărtășiți ? Vreți să participați la organizarea centrului de informații ?

Vă așteptăm și vă mulțumim !

Consiliul Județean Ialomița

Biroul secretariat - relații cu publicul

27.11.95


[sus]